You are here: Home > Concurs ocupare post
ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 18 SIBIU  JUDEȚUL SIBIU
ORGANIZEAZĂ CONCURS PENTRU OCUPAREA PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ, A FUNCŢIEI CONTRACTUALE DE EXECUȚIE, VACANTE, DE SECRETAR

 

 

În temeiul Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022, ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 18 SIBIU Sibiu anunţă organizarea concursului în vederea ocupării următorului post contractual:

Denumirea postului: SECRETAR (categoria personal didactic auxiliar)

Compartiment: Secretariat

Nivelul postului: de execuție

Nivelul studiilor: superioare

Norma / Durata timpului de lucru: 1 normă (8h/zi, 40h/săptămână)

Perioada angajării: nedeterminat

I.Condiții de participare la concurs

A.Condiţiile generale de înscriere și participare la concurs, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea 1336/2022:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

B.Condiţii specifice necesare de participare la concurs:

  • studii superioare - absolvirea unei instituţii de învăţământ superior,
  • vechime în specialitatea studiilor - minim 5 ani,
  • cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office/ Navigare Internet,
  • abilități de comunicare și relaționare cu publicul/ gestionare corespondență,
  • capacitate de gestionare a timpului și a priorităților în condiții de stres,
  • capacitate de adaptare, asumarea responsabilității, cooperare și de muncă în echipă,
  • gestionarea eficientă a resurselor alocate. 

II.Acte necesare pentru înscrierea la concurs

Conform Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar, plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. Formular de înscriere la concurs -tipizat (descarcă aici),
  2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz,
  3. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz,
  4. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări/atestate/permise, precum și alte documente care atestă îndeplinirea condițiilor specifice postului solicitate de instituția publică,
  5. Copia carnetului de muncă/raportului pe salariat, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea posturilor,
  6. Certificat de cazier judiciar/extras de pe cazierul judiciar,
  7. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către unitățile sanitare abilitate,
  8. Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr. 118/ 2019 privind registrul Național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/ 2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ,
  9. Curriculum vitae, model comun European.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

În cazul în care candidatul depune la înscriere, o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, şi este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului (proba scrisă).

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului pe site-ul posturi@gov.ro, respectiv în perioada 13-26 NOIEMBRIE 2024, în intervalul orar  900 – 1500,  la Secretariatul instituției ȘCOLII GIMNAZIALE NR. 18 SIBIU, cu sediul în Sibiu, LUNGĂ Nr. 65,  în perioada prevăzută în Calendarul concursului.

III.Bibliografie:

  • Legea nr. 198/ 2023, Legea învățământului preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare;
  • Regulamentul cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar, aprobat prin OME nr. 5726/ 2024, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 16/ 1996 Legea Arhivelor Naționale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordin nr. 4634/ 2024 - pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii și al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare;
  • Metodologia-cadru de acordare a burselor școlare, aprobată prin Ordin 5518/ 2024;
  • HG 577/ 2008, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 61/ 1993, privind alocația de stat pentru copii, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență nr. 83/ 13.10.2023, privind unele măsuri pentru susținerea preșcolarilor și elevilor dezavantajați care beneficiază de sprijin educațional pe bază de tichete sociale pe suport electronic;
  • HG 297/ 2018-modificarea normelor metodologice  pentru aplicarea Legii 269/2004, privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare;
  • HG 1294/ 2004 - Norme metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, actualizat
  • Hotărârea nr. 810/ 8.09.2023, pentru aprobarea normelor metodoogice privind acordarea facilităților de transport pentru elevi, cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 126/ 2002 pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 33/ 2001 privind acordarea de rechizite şcolare, cu modificările și completările ulterioare
  • Ordinul 5707/ 2024, pentru aprobarea Statutului elevului

IV.Tematica de concurs

  • Organizarea şi funcţionarea sistemul naţional de învăţământ preuniversitar;
  • Actele de studii şi documentele şcolare în învăţământul preuniversitar;
  • Acordarea de, burse, tichete sociale, rechizite școlare, decontare transport elevi;
  • Arhivarea și circuitul documentelor;
  • Întocmirea şi gestionarea bazelor de date platforme on-line SIIIR, caiete statistice;
  • Utilizarea în activitățile de secretariat a tehnologiei informaţiei și comunicațiilor (navigare/ căutare în Internet, utilizare e-mail, operare PC/utilizare Word, Excel, etc.)

V.Calendarul concursului:

Concursul se va organiza la sediul ȘCOLII GIMNAZIALE NR. 18 SIBIU, str. LUNGĂ nr. 65, Sibiu, şi constă în următoarele etape:

  • selecţia dosarelor de înscriere
  • proba scrisă
  • proba practică
  • interviu

Graficul desfășurării concursului este următorul:

Depunerea dosarelor de concurs : 13 -26 NOIEMBRIE 2024 - până la ora 1500

Selecţia dosarelor de concurs: 27 NOIEMBRIE 2024,

  • afișarea rezultatelor etapei de selecţie a dosarelor de concurs: 28 NOIEMBRIE 2024, ora 1300
  • depunerea contestaţiilor: în data de 29 NOIEMBRIE 2024, până la ora 1300
  • afişarea rezultatelor în urma soluţionării contestaţiilor depuse: 2 DECEMBRIE 2024, ora 1500

Proba scrisă: 5 DECEMBRIE 2024, ora 900    TIMP DE LUCRU 2 ORE

  • afișarea rezultatelor probei scrise: 5 DECEMBRIE 2024, ora 1400
  • depunerea contestaţiilor: în data de 6 DECEMBRIE 2024, ora 1100
  • afişarea rezultatelor în urma soluţionării contestaţiilor depuse:  6 DECEMBRIE 2024, ora 1500

Proba practică: 9 DECEMBRIE 2024, ora 900 TIMP DE LUCRU 1 ORE

  • afișarea rezultatelor probei practice: 9 DECEMBRIE, ora 1200

Interviu: 9 DECEMBRIE 2024, ora 1300

  • afișarea rezultatelor la interviu: 9 DECEMBRIE 2024, ora 1500
  • depunerea contestațiilor: în data de 9 DECEMBRIE 2024 orar 1500-1600
  • afişarea rezultatelor în urma soluţionării contestaţiilor depuse: 9 DECEMBRIE 2024, ora 1600

Afișarea rezultatelor finale: 10 DECEMBRIE 2024 ora 1000

 

Detalii și relaţii suplimentare se pot obţine la sediul ȘCOLII GIMNAZIALE NR. 18 SIBIU, str. LUNGĂ nr. 65, Sibiu,  la adresa de e-mail scoala18sb@yahoo.com  sau la telefon 0269/223462.

 

DIRECTOR,

PROF. TĂNASIE  RODICA

 

Rezultatele în urma analizei dosarelor depuse pentru concurs

Rezultatele la proba scrisă

Rezultate la proba practică

Rezultate la proba de interviu

nach oben